Bejelentkezés
| Regisztráció|

Elfelejtettem a jelszavam
Kosár
0 tétel: 0 HUF
A kosár jelenleg üres.
Kosár részletes tartalma, vásárlás »
Ingyenes házhoz szállítás
több ezer termékre
Személyes átvétel
országos szaküzlethálózatunkban
Kiváló ár-érték arányú
saját gyártású termékek
Kényelmes és biztonságos
vásárlás az Ön igényei szerint
Termékcsoportok Összes

Gyakran ismételt kérdések


Regisztráció és bejelentkezés

Megrendelési folyamat

Átvételi és szállítási módok, fizetési feltételek

Jótállási és szavatossági rendelkezések

Készletinformációk

Hírlevelek

Termékvéleményezés

Ügyfélszolgálat


 

Regisztráció és bejelentkezés

Nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról

Regisztrációját rendszerünk automatikusan aktiválja, amiről a regisztrációt követően néhány percen belül értesítőt küldünk megadott e-mail címére. A rendszer terheltségétől függően hosszabb időt is igénybe vehet a visszaigazolás megérkezése. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spam-be kerül, vagy postaládája túlterheltsége miatt nem kézbesíthető, kérjük, ellenőrizze. Amennyiben adatait, elérhetőségét helyesen adta meg, de a visszaigazolás mégsem érkezik meg Önhöz 1 munkanapon belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel

Győződjön meg arról, hogy helyesen adta meg a felhasználónevét és jelszavát. Amennyiben helyesen adta meg, és sem a felhasználónevével, sem az e-mail címével nem tud bejelentkezni, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Elfelejtettem a jelszavamat

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson a bejelentkezés során az „elfelejtettem a jelszavam” opcióra. Regisztrált e-mail címe megadása után elküldünk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a „Beállításaim” menüpontban változtathat meg.

Vissza az elejére

 

Megrendelési folyamat

Eltűnt a kosaramba tett termék

A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárból.

Megjegyzés rovat

Amennyiben olyan megjegyzése van, amivel kapcsolatban válaszra, visszajelzésre tart igényt, közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz juttassa azt el az alábbi elérhetőségen: online.ugyfelszolgalat@patria.hu

Nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről

Amennyiben 1 munkanapon belül nem igazoljuk vissza rendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Személyes átvételt jelöltem meg, nem tudtam átvenni a megjelölt boltban a rendelésem

Lezárt és átvehető megrendelésekről rendszerünk minden esetben értesítő e-mailt küld a vásárló postafiókjába. Addig, amíg ilyen értesítőt nem kapott, nem tudjuk az átvételi ponton garantálni, hogy összeállított csomagja beérkezett és átveheti.

Be kell mutatni a visszaigazoló e-mailt a személyes átvételnél?

A visszaigazoló e-mailen található név és rendelési szám alapján tudják munkatársaink a legkönnyebben kikeresni csomagját az átvételi ponton. A visszaigazoló e-mailt nem köteles bemutatni, de segítségével nagyban megkönnyíti és gyorsítja a csomagátadás folyamatát, ezért érdemes magával vinnie az átadópontra.

Nem kaptam értesítőt arról, hogy át tudom venni a terméket

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Sérült csomagot kaptam a futártól

Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy csomagja a szállítás során megsérül. Sérült csomagot kérjük, soha ne vegyen át a futártól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizze csomagját. Amennyiben megrendelése mégis hiányos, hibás, esetleg sérült, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. 

A megrendelt csomagom hiányos, vagy hibás termék volt benne. Mi a teendő?

Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak.

Hiányos csomag esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szeretnék elállni a vásárlástól

Online vásárlás esetén a vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás módjáról a 45/2014. Korm. rendelet rendelkezik. A vevő mind személyes átvétel, mind házhozszállítás esetén élhet a vásárlástól való indoklás nélküli elállás jogával. A vevő az elállás jogát az ÁSZF 1. számú melléklete szerinti nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. A nyilatkozatot letöltheti webáruházunk letöltések menüpontjából.

Amennyiben elállok a vásárlástól, visszakapom a termék teljes vételárát és a szállítási költséget is?

Amennyiben a vásárló él az elállási jogával, a Pátria Zrt. a termék vásárláskori teljes vételárát, valamint házhozszállítás esetén a szállítási díjat is visszafizeti. Ugyanakkor a termék visszajuttatásának közvetlen költségéért, valamint a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vevő felel.

Elállok a vásárlástól, hogy tudom visszajuttatni a terméket?

Amennyiben Ön él a vásárlástól való elállás jogával, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Szállítónak vagy az általa a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A termék visszajuttatásának közvetlen költségei a vevőt terhelik.

Mennyi időn belül, és hogyan térítik vissza a termék árát?

Jogszerű elállás esetén Szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szállító mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Leadtam a megrendelést, de mégsem tartok rá igényt

Amennyiben már lezárt, de kiszállításra át nem adott, vagy éppen beszerzés alatt álló megrendelésére nem tart igényt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Vissza az elejére

 

Átvételi és szállítási módok, fizetési feltételek

Milyen átvételi módok közül választhatok?

Áruházunk jelenleg ingyenes személyes átvételt és futárszolgálatos kiszállítást biztosít vásárlóink számára.

Szállítási díjak:

Rendelés értéke
GLS futár
Utánvét
Átvétel Pátria Papír üzletben
1999 Ft-ig
1050 Ft
+ 200 Ft
ingyenes
2000 -5999 Ft-ig
850 Ft
6000 -9999 Ft-ig
450 Ft
10000 Ft-tól
ingyenes
 

Szállítási határidők:

Személyes átvétel

A rendelés leadását követő maximum 5 munkanapon belül csomagja átvehető. Minden esetben igyekszünk a lehető leghamarabb eljuttatni csomagját az átvételi pontra, ugyanakkor abban az esetben, ha rendelése olyan tételeket is tartalmaz, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, előfordulhat, hogy az átvevőpontra való beérkezés ideje megnövekszik.

Futáros kiszállítás:

Szerződött partnerünk a rendelés lezárását követő 48 órán belül kiszállítja a központi raktárban készleten levő termékeket. Amennyiben megrendelésében olyan tételek is szerepelnek, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, a szállítási határidő módosulhat.

Mind személyes átvétel, mind házhozszállítás esetén kérheti, hogy csomagjának raktáron levő részét azonnal szállítsuk, míg a rendelhető állapotú termékeket a beérkezést követően külön juttassuk el az átvevőpontra, vagy szállíttassuk ki Önhöz. Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén, amennyiben csomagját nem egyben kéri, a több részletben való szállítás minden csomagnál újabb szállítási költséget von maga után.

Külföldre rendelnék, van-e rá lehetőségem?

A Pátria Zrt. nem vállal nemzetközi szállítást, termékeinket csak országhatáron belüli címre áll módunkban eljuttatni.

Vissza az elejére

 

Készletinformációk

Mit jelent, hogy raktáron van?

A termék a Pátria Nyomda Zrt. központi raktárában van, több darab elérhető belőle.

Mit jelent, hogy rendelhető?

A termék korábban készleten volt a webáruházunkban, de jelenleg nem elérhető a központi  raktárban. Lehetősége van megrendelni a terméket, de ebben az esetben a raktáron levő termékekhez képest hosszabb szállítási időre kell számítani. A termék rendelhetőségéről és az átvétel várható időpontjáról ügyfélszolgálatunkon tud érdeklődni: online.ugyfelszolgalat@patria.hu

Mit jelent, hogy a központiban van, de a kiválasztott boltban nincs?

Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat, hogy az Ön által alapértelmezettként beállított szakboltunkban az adott termék nem elérhető. Ez nem befolyásolja a webes megrendelését, mivel rendelését nem szaküzletünk készletéből állítjuk össze.

Mit jelent, hogy a központban nincs, de a kiválasztott boltban van?

Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat azonban, hogy a termék a központban nincs raktáron, viszont szaküzlethálózatunk valamelyik egységében elérhető. Ebben az esetben, ha személyes átvételt választott, és az kiválasztott átvételi pont raktárán van készleten a termékből, akkor, amennyiben lehetséges, a szakbolt készletéből szerezzük be csomagjának hiányzó termékeit.

Mit jelent ez az ikon?

Ingyenes kiszállítás: Azoknál a termékeknél, ahol ezt az ikont látja, házhozszállítás esetén cégünk átvállalja a szállítás költségeit. 

Átvevőpontok

A Pátria Nyomda Zrt. 23 szaküzletből álló országos bolthálózata lehetőséget nyújt vásárlóink számára, hogy megrendelésüket nyitvatartási időben ingyenesen vegyék át a megjelölt átvevőponton. Szakboltjaink részletes elérhetőségét a boltkereső menüpontban tekintheti meg.

Vissza az elejére

 

Jótállási és szavatossági rendelkezések

A jótállás és szavatosság vonatkozásában a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai alkalmazandók.

Vissza az elejére

 

Hírlevél

Nem kapom meg a hírleveleket

Kérjük, profiljába való belépést követően ellenőrizze a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállításait. Amennyiben helyesen van beállítva, és mégsem kapja meg hírleveleinket, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Nem tudok rá feliratkozni

Hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításait profiljába való bejelentkezés követően a Beállításaim menüpontban módosíthatja. 

Nem tudok leiratkozni

Hírleveleinkről két módon iratkozhat le. A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházunkba való bejelentkezést követően a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállítások módosításával.

Vissza az elejére

 

Termékvéleményezés

Eltűnt / nem jelent meg a termékhez írt véleményem

Örömmel fogadjuk, ha felhasználóink véleményezik termékeinket, hiszen nem csak vásárlóink, hanem mi is fontos visszajelzést kapunk. Emellett ugyanakkor a Pátria Zrt. ügyel arra, hogy sértő, vagy a termékekhez nem kapcsolódó hozzászólások ne jelenhessenek meg. Ezért vállalatunk fenntartja a hozzászólások utólagos moderálásának jogát.

Vissza az elejére

 

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunkat az online.ugyfelszolgalat@patria.hu címen, vagy munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között az alábbi telefonszámon érheti el: +36 20 320 3840