Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció és bejelentkezés
Megrendelési folyamat
Átvételi és szállítási módok, fizetési feltételek
Jótállási és szavatossági rendelkezések
Készletinformációk
Hírlevelek
Termékvéleményezés
Ügyfélszolgálat
Regisztráció és bejelentkezés
Nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról
Regisztrációdat automatikusan aktiváljuk, erről a regisztrációt követően néhány percen belül értesítőt küldünk a megadott e-mail címre. A rendszer terheltségétől függően hosszabb időt is igénybe vehet a visszaigazolás megérkezése. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spambe kerül, kérjük, ellenőrizd ezt a mappát is. Amennyiben adataidat helyesen adtad meg, de a visszaigazolás mégsem érkezik meg 1 munkanapon belül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel
Győződj meg arról, hogy helyesen adtad meg a felhasználónevedet és jelszavadat. Ha ennek ellenére sem tudsz bejelentkezni, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen
Elfelejtettem a jelszavamat
Amennyiben elfelejtetted a jelszót, kattints a bejelentkezés során az „elfelejtettem a jelszavam” opcióra. Regisztrált e-mail címed megadása után elküldünk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a „Beállításaim” menüpontban változtathatsz meg.
Vissza az elejére
Megrendelési folyamat
Eltűnt a kosaramba tett termék
A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárból.
Megjegyzés rovat
A megrendeléssel kapcsolatos kérést vagy visszajelzést igénylő megjegyzést kérjük, hogy közvetlenül az ügyfélszolgálatnak juttasd el a patriapapir@patria.hu címre.
Nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről
Amennyiben 1 munkanapon belül nem igazoljuk vissza rendelésedet, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, patriapapir@patria.hu címen.
Személyes átvételt jelöltem meg, nem tudtam átvenni a megjelölt boltban a rendelésem
Lezárt és átvehető megrendelésekről rendszerünk minden esetben értesítő e-mailt küld a vásárló postafiókjába. Addig, amíg ilyen értesítőt nem kaptál, nem tudjuk az átvételi ponton garantálni, hogy összeállított csomagod beérkezett és átveheted.
Be kell mutatni a visszaigazoló e-mailt a személyes átvételnél?
A visszaigazoló e-mailen található név és rendelésszám alapján tudják munkatársaink a legkönnyebben kikeresni a csomagodat az átvételi ponton. A visszaigazoló e-mailt nem vagy köteles bemutatni, de segítségével nagyban megkönnyíted és gyorsítod a csomagátadás folyamatát, ezért érdemes magaddal vinned a szaküzletbe.
Nem kaptam értesítőt arról, hogy átvehető a megrendelésem
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Sérült csomagot kaptam a futártól
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy a csomag a szállítás során megsérül. Sérült csomagot kérjük, ne vedd át a futártól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Amennyiben megrendelésed mégis hiányos, hibás, esetleg sérült, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak a patriapapir@patria.hu címen.
A megrendelt csomagom hiányos, vagy hibás termék volt benne. Mi a teendő?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak.
Hiányos csomag esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Szeretnék elállni a vásárlástól
Online vásárlás esetén a vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás módjáról a 45/2014. Korm. rendelet rendelkezik. A vevő mind személyes átvétel, mind házhozszállítás esetén élhet a vásárlástól való indoklás nélküli elállás jogával. A vevő az elállás jogát az ÁSZF 1. számú melléklete szerinti nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. A nyilatkozatot letöltheti webáruházunk letöltések menüpontjából.
Amennyiben elállok a vásárlástól, visszakapom a termék teljes vételárát és a szállítási költséget is?
Amennyiben a vásárló él az elállási jogával, a Pátria Zrt. a termék vásárláskori teljes vételárát, valamint házhozszállítás esetén a szállítási díjat is visszafizeti. Ugyanakkor a termék visszajuttatásának közvetlen költségéért, valamint a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vevő felel.
Elállok a vásárlástól, hogy tudom visszajuttatni a terméket?
Amennyiben élni kívánsz a vásárlástól való elállás jogával, a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül köteles vagy visszaküldeni. A termék visszajuttatásának közvetlen költségei a vevőt terhelik.
Mennyi időn belül, és hogyan térítik vissza a termék árát?
Jogszerű elállás esetén Szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szállító mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Leadtam a megrendelést, de mégsem tartok rá igényt
Amennyiben már lezárt, de kiszállításra át nem adott, vagy éppen beszerzés alatt álló megrendelésére nem tartasz igényt, kérjük, veddfel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Vissza az elejére
Átvételi és szállítási módok, fizetési feltételek
Milyen átvételi módok közül választhatok?
A rendeléseket az Express One Hungary Kft. szállítja a megadott címre, illetve a személyes átvételre is lehetőség van a Pátria Papír szaküzletekben, illetve Postaponton történő átvételre.
Szállítási díjak:
Rendelés értéke | Átvétel PostaPonton | Házhoz szállítás | Átvétel Pátria Papír szaküzletben |
20 000 Ft-ig | 990 Ft | 1 050 Ft | 700 Ft |
20 000 Ft-tól | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
Amennyiben a rendelésed értéke bruttó 20 000 Ft feletti, a személyes átvétel ingyenes, a vásárlás összegén felül nem számítunk fel átvételi díjat. 20 000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 700 Ft az átvétel díja.
Szállítási határidők:
Személyes átvétel
A rendelés leadását követő maximum 5 munkanapon belül vehető át a rendelés. Minden esetben igyekszünk a lehető leghamarabb eljuttatni a csomagot az átvételi pontra, ugyanakkor abban az esetben, ha a rendelés olyan tételeket is tartalmaz, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, előfordulhat, hogy az átvevőpontra való beérkezés ideje megnövekszik.
Házhoz szállítás
Szerződött partnerünk a rendelés lezárását követő 5 munkanapon belül kiszállítja a központi raktárban készleten levő termékeket. Amennyiben megrendelésedben olyan tételek is szerepelnek, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, a szállítási határidő módosulhat.
Minden szállítási opció esetén kérheted, hogy a rendelésed raktáron lévő részét azonnal szállítsuk, míg a rendelhető állapotú termékeket a beérkezést követően külön juttassuk el az átvevőpontra, vagy szállíttassuk ki a megadott címre, PostaPontra. Felhívjuk figyelmedet, hogy házhoz szállítás és PostaPontra kérés esetén a több részletben történő szállítás minden csomagnál újabb szállítási költséget von maga után.
Vissza az elejére
Készletinformációk
Mit jelent, hogy raktáron van?
A termék a Pátria Nyomda Zrt. központi raktárában van, több darab elérhető belőle.
Mit jelent, hogy rendelhető?
A termék korábban készleten volt a webáruházunkban, de jelenleg nem elérhető a központi raktárban. Lehetőség van megrendelni a terméket, de ebben az esetben a raktáron levő termékekhez képest hosszabb szállítási időre kell számítani. A termék rendelhetőségéről és az átvétel várható időpontjáról ügyfélszolgálatunk ad információt a patriapapir@patria.hu címen.
Mit jelent, hogy a központiban van, de a kiválasztott boltban nincs?
Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat, hogy az általad alapértelmezettként beállított szaküzletben az adott termék nem elérhető. Ez nem befolyásolja a webes megrendelést, mivel a rendelést nem szaküzletünk készletéből állítjuk össze.
Mit jelent, hogy a központban nincs, de a kiválasztott boltban van?
Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat azonban, hogy a termék a központban nincs raktáron, viszont szaküzlethálózatunk valamelyik egységében elérhető.
Mit jelent ez az ikon?
Ingyenes kiszállítás: Azoknál a termékeknél, ahol ezt az ikont látja, házhozszállítás esetén cégünk átvállalja a szállítás költségeit.
Átvevőpontok
A Pátria Nyomda Zrt. 31 szaküzletből álló országos bolthálózata lehetőséget nyújt vásárlóink számára, hogy a megrendeléseket nyitvatartási időben ingyenesen vegyék át a megjelölt átvevőponton. Az üzletek részletes elérhetősége a boltkereső menüpontban tekinthető meg.
Vissza az elejére
Jótállási és szavatossági rendelkezések
A jótállás és szavatosság vonatkozásában a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai alkalmazandók.
Vissza az elejére
Hírlevél
Nem kapom meg a hírleveleket
Kérjük, a belépést követően ellenőrizd a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaidat. Amennyiben helyesen van beállítva, és mégsem kapsz hírlevele, jelezd kollégáinknak a patriapapir@patria.hu címen.
Nem tudok rá feliratkozni
A hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításokat bejelentkezést követően a Beállításaim menüpontban lehet módosítani.
Nem tudok leiratkozni
Hírleveleinkről két módon lehet leiratkozni: a A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházunkba való bejelentkezést követően a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállítások módosításával.
Vissza az elejére
Termékvéleményezés
Eltűnt/nem jelent meg a termékhez írt véleményem
Örömmel fogadjuk, ha felhasználóink véleményezik termékeinket, hiszen nem csak vásárlóink, hanem mi is fontos visszajelzést kapunk. Emellett ugyanakkor a Pátria Zrt. ügyel arra, hogy sértő vagy a termékekhez nem kapcsolódó hozzászólások ne jelenhessenek meg. Ezért vállalatunk fenntartja a hozzászólások utólagos moderálásának jogát.
Vissza az elejére
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el a patriapapir@patria.hu címen, vagy a 30/678-7036 telefonszámon.