Gyakran ismételt kérdések
Regisztráció és bejelentkezés
Nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról
Regisztrációdat automatikusan aktiváljuk, erről a regisztrációt követően néhány percen belül értesítőt küldünk a megadott e-mail címre. A rendszer terheltségétől függően hosszabb időt is igénybe vehet a visszaigazolás megérkezése. Előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail spambe kerül, kérjük, ellenőrizd ezt a mappát is. Amennyiben adataidat helyesen adtad meg, de a visszaigazolás mégsem érkezik meg 1 munkanapon belül, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Nem tudok bejelentkezni a felhasználónevemmel
Győződj meg arról, hogy helyesen adtad meg a felhasználónevedet és jelszavadat. Ha ennek ellenére sem tudsz bejelentkezni, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen
Elfelejtettem a jelszavamat
Amennyiben elfelejtetted a jelszót, kattints a bejelentkezés során az „elfelejtettem a jelszavam” opcióra. Regisztrált e-mail címed megadása után elküldünk egy automatikusan generált jelszót, amelyet később a „Beállításaim” menüpontban változtathatsz meg.
Megrendelési folyamat
Eltűnt a kosaramba tett termék
A kosárba tett, de meg nem rendelt termékek minden éjjel 1 órakor automatikusan kikerülnek a kosárból.
Megjegyzés rovat
A megrendeléssel kapcsolatos kérést vagy visszajelzést igénylő megjegyzést kérjük, hogy közvetlenül az ügyfélszolgálatnak juttasd el a patriapapir@patria.hu címre.
Nem jött visszaigazoló e-mail a rendelésemről
Amennyiben 1 munkanapon belül nem igazoljuk vissza rendelésedet, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, patriapapir@patria.hu címen.
Személyes átvételt jelöltem meg, nem tudtam átvenni a megjelölt boltban a rendelésem
Lezárt és átvehető megrendelésekről rendszerünk minden esetben értesítő e-mailt küld a vásárló postafiókjába. Addig, amíg ilyen értesítőt nem kaptál, nem tudjuk az átvételi ponton garantálni, hogy összeállított csomagod beérkezett és átveheted.
Be kell mutatni a visszaigazoló e-mailt a személyes átvételnél?
A visszaigazoló e-mailen található név és rendelésszám alapján tudják munkatársaink a legkönnyebben kikeresni a csomagodat az átvételi ponton. A visszaigazoló e-mailt nem vagy köteles bemutatni, de segítségével nagyban megkönnyíted és gyorsítod a csomagátadás folyamatát, ezért érdemes magaddal vinned a szaküzletbe.
Nem kaptam értesítőt arról, hogy átvehető a megrendelésem
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Sérült csomagot kaptam a futártól
Vásárlóinkat minden esetben igyekszünk a legnagyobb odafigyeléssel kiszolgálni, ennek ellenére előfordulhat, hogy a csomag a szállítás során megsérül. Sérült csomagot kérjük, ne vedd át a futártól, átvétel előtt minden esetben ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Amennyiben megrendelésed mégis hiányos, hibás, esetleg sérült, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunknak a patriapapir@patria.hu címen.
A megrendelt csomagom hiányos, vagy hibás termék volt benne. Mi a teendő?
Hibás termék esetén az ÁSZF-ben meghatározott jótállási és kellékszavatossági rendelkezések az irányadóak.
Hiányos csomag esetén vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Szeretnék elállni a vásárlástól
Online vásárlás esetén a vásárló a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Az elállás módjáról a 45/2014. Korm. rendelet rendelkezik. A vevő mind személyes átvétel, mind házhozszállítás esetén élhet a vásárlástól való indoklás nélküli elállás jogával. A vevő az elállás jogát az ÁSZF 1. számú melléklete szerinti nyilatkozatminta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. A nyilatkozatot letöltheti webáruházunk letöltések menüpontjából.
Amennyiben elállok a vásárlástól, visszakapom a termék teljes vételárát és a szállítási költséget is?
Amennyiben a vásárló él az elállási jogával, a Pátria Zrt. a termék vásárláskori teljes vételárát, valamint házhozszállítás esetén a szállítási díjat is visszafizeti. Ugyanakkor a termék visszajuttatásának közvetlen költségéért, valamint a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a vevő felel.
Elállok a vásárlástól, hogy tudom visszajuttatni a terméket?
Amennyiben élni kívánsz a vásárlástól való elállás jogával, a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül köteles vagy visszaküldeni. A termék visszajuttatásának közvetlen költségei a vevőt terhelik.
Mennyi időn belül, és hogyan térítik vissza a termék árát?
Jogszerű elállás esetén Szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szállító mindaddig visszatarthatja az előzőekben meghatározott összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Leadtam a megrendelést, de mégsem tartok rá igényt
Amennyiben már lezárt, de kiszállításra át nem adott, vagy éppen beszerzés alatt álló megrendelésére nem tartasz igényt, kérjük, veddfel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a patriapapir@patria.hu címen.
Átvételi és szállítási módok, fizetési feltételek
Milyen átvételi módok közül választhatok?
A rendeléseket az Express One Hungary Kft. szállítja a megadott címre, illetve a személyes átvételre is lehetőség van a Pátria Papír szaküzletekben.
Szállítási díjak:
Rendelés értéke
|
Házhoz szállítás
|
Átvétel Pátria Papír szaküzletben
|
20 000 Ft-ig
|
1050 Ft
|
700 Ft
|
20 000 Ft-tól
|
ingyenes
|
ingyenes
|
Amennyiben a rendelésed értéke bruttó 20 000 ft feletti, a személyes átvétel ingyenes, a vásárlás összegén felül nem számítunk fel átvételi díjat. 20 000 Ft alatti rendelés esetén bruttó 700 Ft az átvétel díja.
Szállítási határidők:
Személyes átvétel
A rendelés leadását követő maximum 5 munkanapon belül vehető át a rendelés. Minden esetben igyekszünk a lehető leghamarabb eljuttatni a csomagot az átvételi pontra, ugyanakkor abban az esetben, ha a rendelés olyan tételeket is tartalmaz, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, előfordulhat, hogy az átvevőpontra való beérkezés ideje megnövekszik.
Házhoz szállítás
Szerződött partnerünk a rendelés lezárását követő 5 munkanapon belül kiszállítja a központi raktárban készleten levő termékeket. Amennyiben megrendelésedben olyan tételek is szerepelnek, amelyek nincsenek készleten, vagy a termékleírásnál hosszabb szállítási idő szerepel, a szállítási határidő módosulhat.
Mind személyes átvétel, mind házhoz szállítás esetén kérheted, hogy a rendelésed raktáron lévő részét azonnal szállítsuk, míg a rendelhető állapotú termékeket a beérkezést követően külön juttassuk el az átvevőpontra, vagy szállíttassuk ki a megadott címre. Felhívjuk figyelmedet, hogy házhoz szállítás esetén a több részletben történő szállítás minden csomagnál újabb szállítási költséget von maga után.
Külföldre rendelnék, van-e rá lehetőségem?
A Pátria Zrt. nem vállal nemzetközi szállítást, termékeinket csak országhatáron belüli címre áll módunkban eljuttatni.
Készletinformációk
Mit jelent, hogy raktáron van?
A termék a Pátria Nyomda Zrt. központi raktárában van, több darab elérhető belőle.
Mit jelent, hogy rendelhető?
A termék korábban készleten volt a webáruházunkban, de jelenleg nem elérhető a központi raktárban. Lehetőség van megrendelni a terméket, de ebben az esetben a raktáron levő termékekhez képest hosszabb szállítási időre kell számítani. A termék rendelhetőségéről és az átvétel várható időpontjáról ügyfélszolgálatunk ad információt a patriapapir@patria.hu címen.
Mit jelent, hogy a központiban van, de a kiválasztott boltban nincs?
Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat, hogy az általad alapértelmezettként beállított szaküzletben az adott termék nem elérhető. Ez nem befolyásolja a webes megrendelést, mivel a rendelést nem szaküzletünk készletéből állítjuk össze.
Mit jelent, hogy a központban nincs, de a kiválasztott boltban van?
Webáruházi megrendeléseinket központi raktárunkból teljesítjük. Előfordulhat azonban, hogy a termék a központban nincs raktáron, viszont szaküzlethálózatunk valamelyik egységében elérhető.
Mit jelent ez az ikon?
Ingyenes kiszállítás: Azoknál a termékeknél, ahol ezt az ikont látja, házhozszállítás esetén cégünk átvállalja a szállítás költségeit.
Átvevőpontok
A Pátria Nyomda Zrt. 31 szaküzletből álló országos bolthálózata lehetőséget nyújt vásárlóink számára, hogy a megrendeléseket nyitvatartási időben ingyenesen vegyék át a megjelölt átvevőponton. Az üzletek részletes elérhetősége a boltkereső menüpontban tekinthető meg.
Jótállási és szavatossági rendelkezések
A jótállás és szavatosság vonatkozásában a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai alkalmazandók.
Hírlevél
Nem kapom meg a hírleveleket
Kérjük, a belépést követően ellenőrizd a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállításaidat. Amennyiben helyesen van beállítva, és mégsem kapsz hírlevele, jelezd kollégáinknak a patriapapir@patria.hu címen.
Nem tudok rá feliratkozni
A hírlevél feliratkozással kapcsolatos beállításokat bejelentkezést követően a Beállításaim menüpontban lehet módosítani.
Nem tudok leiratkozni
Hírleveleinkről két módon lehet leiratkozni: a A kiküldött hírlevélben található leiratkozó link használatával, illetve webáruházunkba való bejelentkezést követően a Beállításaim menüpontban a hírlevelekre vonatkozó beállítások módosításával.
Termékvéleményezés
Eltűnt/nem jelent meg a termékhez írt véleményem
Örömmel fogadjuk, ha felhasználóink véleményezik termékeinket, hiszen nem csak vásárlóink, hanem mi is fontos visszajelzést kapunk. Emellett ugyanakkor a Pátria Zrt. ügyel arra, hogy sértő vagy a termékekhez nem kapcsolódó hozzászólások ne jelenhessenek meg. Ezért vállalatunk fenntartja a hozzászólások utólagos moderálásának jogát.
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között érhető el a patriapapir@patria.hu címen, vagy a 30/678-7036 telefonszámon.